Avaliações de La Vera Pizza Hasselt

Avaliações recentes

4.0
Drost
10 junho 2026

Graag beter op tijd bezorgen 20 minuten te laat voor een grote groep mensen die ook op tijd weer andere afspraken hebben vinden wij niet kunnen

Frank
5 junho 2026

Snel, warm en lekker.

Gerard
5 junho 2026
Amélie
3 junho 2026

Heerlijke Calzone pizza en pasta! Bezorging was iets te laat, maar dat was niet erg.

Herman
31 maio 2026

Calzone was aardig verbrand....

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Milan Steenbergen
30 maio 2026
Wessel
28 maio 2026
Beernink
15 maio 2026

Wij hebben nadat we onze bestelling hadden geplaatst ,twee uur moeten wachten totdat de pizza’s bezorgd werden. De pizza’s waren wel erg lekker.

Hasselt
14 maio 2026

Erg laat bezorgd en dit is eigenlijk standaard het geval. Eten was wel lekker!

Youri
2 maio 2026
Jan Wolf
13 abril 2026

Best wel jammer eigenlijk.. als je hier eenmaal een pizza hebt gegeten, vallen alle andere pizza’s tegen.

De Haan
7 abril 2026

Helaas dit keer voor het eerst niet tevreden. De pizza s hebben denk ik op zijn zij in het krat op de fiets gezeten bij de bezorgers Mijn man zijn carbonara speciaal. Was 1 grote pudding onderin de doos de helft was dus niet belegt neer. De korst daardoor geheel sompig. En ik had een 4 kaas die dat ook had. Niet zo heel erg omdat het niet zwaar belegt was. Maar voor 28euro vind ik dit wel jammer.

Henk
4 abril 2026
Hasselt
2 abril 2026

Het is altijd fantastisch wat wij bestellen. Echt een aanrader

Youri
11 março 2026

Pizza was er snel en was smakelijk.

Andries Feenstra
27 fevereiro 2026

Pizza was heerlijk warm bij bezorging en snelle bezorging

Keizer H
27 fevereiro 2026

Moest heel lang wachten en de pizza was koud

Gert Jan
25 fevereiro 2026

1,5 uur gewacht op een koude pizza 😢 normaal gesproken geen problemen maar laatste twee keer matig.

Emmelien Aalbers
22 fevereiro 2026

70 minuten later bezorgd dan gevraagd

Jm
22 fevereiro 2026

Pizza’s zijn heerlijk. Bezorging standaard (3x op rij) te laat.

Bosma
21 fevereiro 2026

Het eten was goed, alleen dat het 2 uur duurde voordat het eten er was is een beetje jammer

Rb
21 fevereiro 2026

Bijna 2.5 uur wachten op een paar pizza's.....

H. Marinus
20 fevereiro 2026

Een uur te laat bezorg En verbrande randen

M
14 fevereiro 2026

De smaak was prima alleen de bestelde Calzone Pizza was meer ui dan vlees gezien er maar weinig vlees inzat. We bestellen vaker bij jullie maar normaal is dit wel goed voor elkaar maar deze keer viel wel tegen. Net als de hoeveelheid saus in de bakjes, dit hield ook zeker niet over. Verder Op gebied van bezorging is mijn advies je kan het beter zelf ophalen dat was in dit geval ten alle tijden sneller geweest als een uur en een kwartier wachten zonder status update of belletje, normaal haal ik ze ook af en dan zijn ze altijd keurig optijd! (Pech voor ons maar kan gebeuren)

Roy Obbens
25 janeiro 2026

Was perfect gemaakt en had een goede smaak

Andries Feenstra
24 janeiro 2026
Kievit
24 janeiro 2026
W.Schurink
19 janeiro 2026

Het eten was goed maar het was koud

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Anoniem
15 janeiro 2026

Snel geleverd, altijd goede kwaliteit eten!

Martin
11 janeiro 2026
Huguëtte
4 janeiro 2026

Heerlijke kapsalon. Mijn complimenten.

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Andries Feenstra
31 dezembro 2026
Denise
31 dezembro 2026
Jos
28 dezembro 2025
Ellen
23 dezembro 2025

👌

Maaike
11 dezembro 2025

Pizza's waren lekker en kwamen echt warm aan

Paul
4 dezembro 2025
Thomara
3 dezembro 2025

Pizza's waren fantastisch, we misten de patat van onze bestelling

Ro
30 novembro 2025

Goede pizza’s 🍕 snel bezorgd

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Ester Ruisch
29 novembro 2025
Gombert
25 novembro 2025

Beste Lavera Pizza Wij waren erg teleurgesteld over de kwaliteit van het eten. De bezorger was een heel aardige jongen, al was de bestelling later dan we hadden afgesproken. Wij hebben dan ook beide producten De Calzone en de Spareribs niet opgegeten. De Calzone zag er prachtig uit, maar er zat te veel groentevocht in en daardoor werd het deeg als snel klef en de Calzone was lauw toen hij bij ons bezorgd werd. Erg jammer. Na een paar happen heb ik besloten om de Calzone niet meer op te eten en is hij in de groene kliko beland. Jammer ik ben betere kwaliteit van jullie gewend. De spareribs waren niet helemaal gaar ook lauw en ontzettend vet. We hadden aardappelschijfjes besteld en kregen patat. Ook de spareribs waren koud/lauw toen ze bij ons aankwamen. Wij vonden het zonde van ons geld en gaan de volgende keer als we iets bestellen op zoek naar een ander restaurant. Mvr groet Familie Gombert

Ingemar
23 novembro 2025

Top kwaliteit!

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

D.K
19 novembro 2025

We hebben twee kapsalons en twee broodjes döner besteld en die waren super lekker èn op tijd bezorgd. Heerlijk gegeten!

van de Water
18 novembro 2025

Sparerib schotel besteld. Nou van zo’n portie kun je nog geen holle kies vullen. De ossenhaas was zo taai als wat, was niet doorheen te kauwen. Eten werd ook nog ruim een half uur later bezorgd dan aangegeven. Al eerder een keer een bestelling geplaatst met biefstuk. Ook vreselijk taai. Dachten geven het nog 1 kans, maar dit was de laatste keer.

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Marieke
11 novembro 2025

Lekkere verse pizza's, royaal belegd. aanrader!

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Justyn Last
1 novembro 2025

Heerlijk genoten van een goed belegde heerlijke, in mijn ogen de lekkerste, pizza 😋

Youri
24 outubro 2025

Goed

Hans
24 outubro 2025

Lasagna prima, tosti slecht.

Zwartsluis
23 outubro 2025

We hadden het graag iets eerder ontvangen

Myrthe
19 outubro 2025

Snelle bezorging naar Zwartsluis. De pizza’s waren goed belegd en smaakten heerlijk. Top!!

Hans
19 outubro 2025

Prima pizza, keurig op tijd bezorgd. Altijd goed bij jullie.

Diny
15 outubro 2025

We hadden om gebakken aardappels gevraagd. Helaas kregen we patat. Ipv scherpe saus is er uiensaus geleverd. Maar alles smaakte prima.

Jayden
15 outubro 2025

Heerlijke Calzone's gegeten en ook de kapsalon Döner met extra vlees was erg lekker. Tot de volgende keer!!

Dirk
14 outubro 2025

Ik had de verkeerde saus terwijl het wel hoed op de bon stond. Porties spareribs mogen iets groter. Botten zijn meer dan vlees. Pizza was goed.

Bruins
12 outubro 2025
Justyn
10 outubro 2025

eten was goed warm en erg lekker

Kenn
6 outubro 2025

De pizza en pita broodjes waren wat aangebrand dat was jammer. Voor de rest was het eten erg lekker.

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Rudy Burgers
27 setembro 2025

Lekker gegeten.salami pizza

Bekendam
20 setembro 2025

35 minuten telaat en als je belt zeggen ze dat ze onderweg zijn en dan nog 20 minuten telaat

Jack
20 setembro 2025

Heerlijke warme belegde pizza.

Serilda
12 setembro 2025

Bestelling was netjes op tijd Eten was goed warm! Was genoeg eten en smaakte erg lekker! Complimenten aan jullie

Koudijs
11 setembro 2025

Snelle bezorging en heerlijk gegeten

Hans
8 setembro 2025

Prima pizza's, stipte bezorging en nette prijs. Al jaren een vertrouwd adres.

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

SV
28 agosto 2025

De kapsalon van La Vera Pizza is de állerlekkerste!

Dirk
28 agosto 2025

Heerlijk gegeten èn een snelle bezorging.

Peter
25 agosto 2025
J.J.Veldman
22 agosto 2025
Tomas
20 agosto 2025
Andries
19 agosto 2025

Was weer erg goed, vooral de pizza met de bbq-saus, is volgens mij nieuw.

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Bea
17 agosto 2025

Alleen maar complimenten! Wat was àlles lekker en perfect op tijd bezorgd voor 11 personen; top! Tot een volgende x

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Sigrid
11 agosto 2025

Altijd heerlijk en snelle bezorging!

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

RP
6 agosto 2025

Zeer goede pizza's. Wij komen uit Genemuiden altijd speciaal naar Hasselt voor La Vera. Beste pizza's in de regio!

F
27 julho 2025

Warm, snel en lekker zoals altijd

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Klaasjan Pol
27 julho 2025

HAd een quatro staggioni besteld. Zaten heel grofgehakte paprika op en geen ei, geen artisjokkeharten volgens mij, of ik moet me al vergissen, Zo goed als geen ham. Basciliicum? Vette teleurstelling Alles door elkaar gehusseld dus niet 4 seizoenen.

John
18 julho 2025

Ondanks de drukte prima service en lekker eten

M. Wursten
12 julho 2025

Lekkere pizza's en snelle bezorging!

K van den Bos
11 julho 2025

De toppings van de pizza lagen in een hoek van de doos naast de pizza. We bestelden bij de schotel een extra broodje, dat ontbrak. En er zat een scherp stuk plastic in de doner!

Yvan
7 julho 2025

Was goed en goede en aardige bezorger

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

D.K
7 julho 2025
Hi
5 julho 2025

Snelle aflevering Goede kwaliteit

Fran
2 julho 2025

Besteld en meer als 1.5 uur gewacht op bestelling. 2 x gebeld en het 2e telefoontje, kunt u het zelf ophalen. Nou ja ik heb er voor betaald, ik moest iemand vragen om de bestelling op te laten halen. Ik heb besteld omdat ik zelf niet mobil was. Ik bestel hier nooit weer krijg je ook nog shoarma met heel veel harde zwarte stukken erin.

Chani
27 junho 2025

Lekker eten. Goed warm. Wel even wachten op je maaltijd. maar heel lekker!

Fam.Krabbe
15 junho 2025

Goed en lekker eten en ondanks de afstand,is het nog warm!

V
13 junho 2025

Lekker eten, patat was vergeten maar werd netjes nabezorgd.

Maren
10 junho 2025

snel bezorgd, erg vriendelijke pizzakoerier, lekker grote pizza

Janet Stuurman
8 junho 2025

Helaas had ik gisteren niet de pizza die ik besteld had. Ik had een pizza doner met salami en ui besteld maar ui en salami zaten er niet op. Wel pepers en iets van shoarma vlees. Verder was hij wel lekker. De ander pizza en kapsalon waren wel goed.

Van Eijk
8 junho 2025
Veldman
4 junho 2025

Was weer een heerlijke pizza

Jos
30 maio 2025
Erwin
25 maio 2025
Kevin Boef
21 maio 2025

Regelmatig bestellen we, toch zit er vaak verschil in het product (bestellen veelal het zelfde). Smaak, vulling en versheid. Dit keer was het matig, maar vooral wat we bestelden voor onze jongste was ondermaats. Patat was al koud, taai en smaakloos.

Venneke Koudijs
8 maio 2025

Super snel geleverd en heerlijk gegeten !

Anoniem
29 abril 2025

Bezorging super snel. Zat super veel kruiden op de patat, terwijl er niks staat genoteerd in systeem over kruiden.

Ester Ruisch
25 abril 2025
Sluiter
24 abril 2025

Pizza's zijn hier lekker, vanavond lasagne en lamachun besteld. Jullie moeten je schamen om z'n lasagne te bezorgen. Lauw, smaakloos, het gehakt heb ik niet kunnen vinden, het was 1 brij. Paar happen en weggegooid. Lamachun was een 3 ster waard. Heel jammer en zonde van ons geld.

Jeltje Brevoord
24 abril 2025

Het eten was heerlijk, alleen jammer dat ik patat kreeg ipv de bestelde gebakken aardappelen

bruggeman
18 abril 2025
Carolien
6 abril 2025
john
6 abril 2025

hebben een uur moeten wachten op het eten terwel we het om 18:15 hadden aangegeven dat het bezorgd had moeten worden en toen ik had gebeld waar het bleef moest het nog worden gemaakt , over het eten waren we ook niet tevreden want de spareribs waren te vet en het vlies zat er nog aan waar door het er niet smakelijk uit zag , de pizza's die we hadden besteld waren prima

Anoniem
30 março 2025

Zeer goede service. Overleg over tijdtip van levering ivm medische omstandigheden werd goed geregeld. Fantastisch!